Програма
Онлайн-дискусія в рамках проєкту МІСІЯ: ЗБЕРЕЖЕННЯ
/ Тема вебінару:
Інтеграція гігієнічно-пародонтологічного прийому в мультидисциплінарний підхід лікування пацієнта: ролі, протоколи, виклики
/ Актуальна і глибока тема для розвитку сучасної стоматології
/ Погляд з трьох ракурсів: молодий фахівець - медичний директор - власник клініки
/ Прямий діалог про реальні виклики, факапи і рішення
План вебінару:
Христина Котик, лікар-пародонтолог
/ Місія:
Зберегти максимальну кількість зубів пацієнта здоровими і зробити життя пацієнта комфортним.
/ Тема виступу:
Роль гігієніста в мультидисциплінарному підході: виклики молодого фахівця
- навіщо інтегрувати гігієніста/гігієнічний прийом в клінічну команду?
- гігієніст як перша контактна ланка
- як знайти своє місце в команді досвідчених лікарів
- ролі, межі, ефективність молодого спеціаліста у сформованій клінічній структурі
- роль гігієніста у прогнозі комплексного клінічного кейсу пацієнта
- гігієнічний прийом як частина міждисциплінарного плану лікування
- комунікація з колегами: як уникнути конфліктів?
- що заважає інтеграції в команду? (стереотипи та знецінення ролі, відсутність протоколів, брак міждисциплінарного мислення)
- самопрезентація перед пацієнтом: довіра з першої зустрічі
- клінічна відповідальність: структура гігієнічного прийому, протокол рекомендацій
- бар'єри інтеграції: стереотипи, брак протоколів, знецінення ролі
- основні помилки на старті: факапи, висновки, які допомагають рости
Тетяна Вікович-Вдовенко, лікар-пародонтолог, медичний директор
/ Місія:
Як медична директорка:
Плекати команду, в якій кожен її учасник - жива особистість із власними сенсами та потенціалом, і може розраховувати на підтримку й розуміння.
Як пародонтологиня:
Допомагати відновлювати те, що було втраченим, щоб повертати людям відчуття здоров’я та віри в себе. Я прагну бачити більше, ніж просто тканини, і лікувати не лише ясна, а й зменшувати тривогу, зневіру та втому, що стоять за кожним складним випадком.
/ Тема виступу:
Як побудувати ефективну взаємодію в клініці
- етапи гігієнічно-пародонтологічного прийому в сучасному стоматологічному лікуванні пацієнтів
- роль гігієнічного прийому
- межі відповідальності гігієніста та лікаря-пародонтолога
- як створити середовище, в кому гігієніст — повноцінний учасник команди
- командна взаємодія: хто, коли і як залучається
- 5 кроків для успішної інтеграції гігієнічного прийому в лікувальний процес
- роль керівника/медичного директора: управління ролями та зонами відповідальності
- внутрішні комунікаційні протоколи в команді: приклади та інструменти
- лідерська позиція керівника і її вплив на атмосферу в клініці
Юрій Гринюка, лікар-пародонтолог, власник клініки
/ Місія:
Сформувати та привити пацієнтові культуру стоматологічного здоров'я та профілактики.
/ Тема виступу:
Інтеграція гігієніста в клінічну команду: точка зору власника
- як ми інтегрували гігієніста у свою клініку: реальний досвід
- очікування vs реальність: з чим стикається власник
- які системні рішення спрацювали
- вплив гігієнічного прийому на фінансові показники клініки
- чому командна взаємодія — це не тренд, а стратегічна потреба
- додана вартість гігієніста для клініки: економіка та довіра пацієнтів
- як інтеграція гігієнічного прийому впливає на якість комплексного лікування
- роль власника у формуванні сильної клінічної культури
- що я зробив би інакше сьогодні?
Спільна дискусія та Q&A-сесія
Участь у вебінарі за попередньою реєстрацією за посиланням: https://t.me/white_parodontology_event_bot